20 februari 2011

Dagboksinlägg 20 feb

Vårt kök blev sååååå snyggt. Titta själv:
Så här såg det ut före

Så här ser det nya golvet ut.
Det är Peter som fixar det hela
Men idag tillkom ett nytt fenomen...alla dörrar såg så otroligt slitna och fula ut, och dessutom var hela köket väldigt skitigt.
Det var bara att sätta igång med storstädning, och nu doftar köket godis och är tjusigt värre.

Vid ingången skall Peter klinka golvet för att blöta fötter inte skall förstöra golvet, så just nu är han och dottern ute och letar snyggt klinker på Bauhaus mm.

Min väninna Madde har varit hit en sväng med sin sjuårige son Tobias för att han och Razzel skall få leka.
Nu har hon åkt och två ungar jobbar just nu febrilt på att busa runt över glatta golv.

1 kommentar:

  1. Jag är in på din hemsida/din blogg ofta. Jämt när jag känner att jag saknar något då vet jag att jag kan få svar här.
    Jag har på min författarblogg en liten överraskning till dig. Är du nyfikten kan du ju gå in och titta.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...