17 februari 2011

Kvällsinlägg 17 feb

Dagen har tillbringats framför datorn och jag har skrivit sida upp och sida ned, snurrat och tvistat hjärnan, sett utifrån och inifrån på texten framför mig, och ändrat än det ena än det andra.
Slutresultatet är över förväntan och inatt skall jag läsa Sven Å Christianssons bok "I huvudet på en seriemördare"
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9113025562
Jag skriver en recension när jag kommit igenom de över fyrahundra sidorna.
Imorgon är det fredag igen, och kvällens pannkakor som inte åts upp ligger i en burk för att intas när ungarna är på skola och dagis.
Mannen i huset sover framför teven där reklamen hoppar in gång på gång. Jag funderar starkt på att säga upp Boxerabonnemanget och bara använda teven till att titta på film. Jag HATAR dessa ständiga avbrott för reklam.

Ni får ha en god natt så syns vi imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...