14 april 2011

Dagboksinlägg 14 april

Nu har jag suttit inne i ett rum i flera dagar och bara skrivit. Slutsats? Nja, man måste nog vila hjärnan någon timme här och där annars blir det bara mos av alltihop.
Kylan utanför kryper in längs golvet och gör så att man måste sätta på sig minst två par tjocka sockar, och långkalsongerna får hänga med några veckor till.

Skrivandet flyter på bra, men jag har inte skrivit någon skrivpuff och saknar det enormt.
Det beror förresten på att jag skall ha handledning med min lärare imorgon, och ville jobba på manuset in i det sista.

Efter att jag ringt och nattat barn och man skall jag nu kliva in i skrivandets mystiska värld, men försöka lägga mig tidigare än igår då sängen intogs klockan 2.30.

Ha en god natt kära vänner.

1 kommentar:

  1. vila hjärnan är bra, men det låter ändå som en härlig tid med så mycket fokus på att få skriva. härligt härligt, trots kalla golv

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...