27 maj 2011

Hopp

Igår eftermiddag fick jag några tips om jobb som jag idag skall kolla upp.

Det är bara vikariat över sommaren, men förhoppningsvis har Peter startat igång firman på allvar till hösten så att jag kan jobba där. Då blir det som allt i allo. Vem som helst kan väl klara av att smälla i pappspik, och bära tegel, plåt och annat.
Nu skall jag som sagt ta kontakt med några kvinnor som är i ledande ställning och behöver hjälp. Två mycket bra lägen för min del. Sedan blir det till att skriva skrivpuff och framförallt gratulera den som vann boken "ATT SKRIVA ETT FILMMANUS"

Tyvärr fungerar inte min blogg fullt ut ännu, så det blir lite hattande hit och dit innan jag får in mina blogginlägg. Får hoppas att det löst sig nästa vecka.

Ute öser regnet ner, och potatisen jag fick ned i jorden igår får en ordentlig rotblöta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...