11 september 2011

Sådant här gör mig djupt berörd...PAPPERSSKÄRVOR utsätts för granskning

Izabelle är 14 år och har köpt min bok PAPPERSSKÄRVOR.
Titta HÄR vad hon skriver. Jag blir djupt berörd och bestämde att hon skall få bli testläsare till nästa bok.
Det som är roligast med att vara författare är att beröra och påverka människors hjärtan.
Nu väntar jag ivrigt på hennes recension som blir den fjärde.
PAPPERSSKÄRVOR kommer att finnas för försäljning på bokmässan, och jag finns där fredag och lördag i Papertalks monter, och Vildsint/Eurekas monter.
Ha det.

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen fint skrivet av Izabelle! :)

    SvaraRadera
  2. Du är värd varenda vackert ord i den "för-recensionen" :) Kram!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...