14 februari 2012

Recension nr.8 av min bok PAPPERSSKÄRVOR

Idag fick jag den här recensionen som du hittar på sajten bookiecookiez
Boken Pebbles pratar om är min PAPPERSSKÄRVOR som jag just nu har ett lager av här hemma till försäljning.
Kika in på min blogg under sidan pappersskärvor så kan du se de andra recensionerna.
Pebbles har verkligen granskat min text, och det här hon skriver om ögon är något jag inte tänkt på.
hur är det med dig? Använder du speciella favoritnamn i dina noveller och böcker, och några utseenden som du fallit för?
Ronnie Lundin som också recenserat min bok anmärkte, eller rättare sagt påvisade att jag ofta använde vissa namn. Och det är nog bara att erkänna. Jag gillar en del namn mer än andra, och försöker kolla tidsmässigt så att de stämmer. 

Inatt jobbade jag på mitt nya manus tills klockan två, så imorse var det lite segt.

Om du har en bokblogg får du gärna recensera ett ex av min bok du också. Mejla mig så hörs vi.

Ha det gott
Kram

2 kommentarer:

  1. Tycker det var en mycket bra recension som lockar till läsning! Mina favoritnamn är givetvis Theo och Ramona, men de har jag tack och lov rätt att använda mig av hela tiden, eftersom jag skriver en serie om just de två personerna!
    Lycka till med din bok vännen!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  2. Säger som Kim, en bra recension. Dessutom var vi båda överens om att det är tvunget att lägga ifrån sig boken emellanåt - ämnena är tunga och kräver eftertanke.

    Ha en fin kväll, antingen med familjen eller med manuset.
    Kanske båda delarna? :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...