17 april 2012

Kattvisning-hemsidesuppdatering-dorunner

Lämnade ungarna 
Gick med katten till veterinären och kollade såret. Hon sa att det såg fint ut.
Hem i strålande solsken för att äntligen gå in på nätet via min gamla pc och uppdatera min hemsida.
La in en massa nya noveller och dikter, samt gjorde om förstasidan lite.

Det tog nästan hela dagen att fixa det, och nu ikväll ska jag uppdatera Peters hemsida.
Han har ju gjort en massa jobb sedan sist jag var in där, eller rättare sagt kunde komma in där.
Tyvärr fungerar inte hemsidan att justera med Macdatorn.

En tragedi jag bevittnar på nära håll tar ganska mycket av mina tankar just nu, och blockerar flödet i hjärnan. Än en gång blir jag varse att det kan hända saker fort ibland. Hemska saker. Sådant man aldrig trott skulle hända. 

Nu ikväll har jag skrivit fakturor och skrivit inlägg om serviceföretaget Dorunner som enligt min mening inte beter sig speciellt schysst mot sina kunder.
Du hittar inlägget här: 
http://www.driva-eget.se/forum/fakturaskojarna/forslag-pa-hur-de-ska-stoppas/dorunnerseriost-eller-bedrageri-las-och-bedom

Jodå jag är ARG...jättearg till och med, och när det händer då gäller det för den som bråkar med mig att huka. I morgon ska vi ta kontakt med en jurist för att undersöka om det är okej att bete sig så här.
Hur kan man ta betalt för något som inte finns?
Grrrr

Nu ska jag förpassa min breda ända till mitt krypin och jobba med manuset. Idag när jag diskade kom en massa idee´r till mig.

ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...