7 april 2012

Påsk

Igår blev det en så kallad tv-kväll med olika filmer efter varandra.
Vi lade hos inte förrän i gryningen.

Nu på morgonen vaknade jag tidigt av att Zenta skällde för att hon ville ut. Bästa väckarklockan man kan ha.
Det var kallt ute, isande, bitande kallt, och jag såg en massa spår från vildsvin. Hoppas, hoppas att de inte kommer ned i vår trädgård.

Efter frukost samlade jag ihop allt godis ungarna fått av släktingar mm, och det är massor...alldeles på tok för mycket för att vara nyttigt.
Själv ledsnade jag efter de fem första bitarna, men ungarna fullkomligt frossar i sig med följd att Raz liknar en studsboll som vägrar stoppa.

Peter och jag ska jobba på huset idag, måla brädor och panela.
Men först ska vi iväg med barnen till ett tivoli som finns några mil härifrån.

Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...