6 maj 2012

Gamla väggar med hemligt innehåll

Det roligaste med att riva gamla hus är att jag ofta hittar små visitkort från den gamla ägaren
I det här gästhuset hittade jag gamla tidningsartiklar och skrivna siffror lite här och där
Nu har jag tillbringat två dagar med att riva ur de gamla väggarna och golven och inser att det blir ett digert jobb art fixa till det, men säkert bra som attan
Det finns inte tillstymmelse till isolering i det ny, men när jag är klar ska det vara varmt året runt eventuellt med hjälp av solen
Händerna värker efter att ha svingat hammaren och kofoten, men ikväll ska jag skriva på manuset oavsett värk
Ha en go kväll
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...