2 maj 2012

Inte min dag

Idag var det inte min dag
När jag går in på Verksamt.se för att berätta att jag öppnar firma fungerar inte e-legitimationen. Och orsaken är att valpen har käkat av sladden. Puh.

Internet fungerar hjälpligt idag, och jag skyndar mig att puffa och kolla mejl.

Solen lyser intensivt utanför och hojtar till mig att komma ut och leka, men jag kan inte, och ska inte.
Jo senare när hundarna ska på promenad, men inte nu.

Idag ska jag kolla hur många utropstecken manuset innehåller, och ta bort nästan varenda ett.
Nu innehåller manuset en kille som är rätt högljudd och hellre sticker än pratar, men han behöver inte få utropstecken varje gång.

Disken väntar i köket och lär få göra det hela dagen. 

Barnen är lämnade på respektive ställe, och huset är tyst. Det är bara fåglarna som hörs utanför, och ljudet av små valpar som diar. Snart öppnar de små liven ögonen och börjar racea runt, men än så länge är det lugna gatan.

Ha en underbar dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...