1 maj 2012

Tema Förhäva

"Det var väl inget. Jag klättrade bara rätt upp, och hoppade", sa Teo och rodnade. "Jag älskar helt enkelt att skärmflyga, och när vi fick den här möjligheten så kunde jag inte låta bli."
Han visade fotografierna han tagit via kameran på huvudet, och de flesta av oss hisnade av tanken att göra något dylikt.
Då steg Lisa fram till Teo och dunkade honom i ryggen. "Snyggt hopp, men du skulle sett det jag gjorde i Spanien förra året. Jävlar i min nåde vilken klippa jag höll på att glida in i. Men jag styrde upp det hela naturligtvis och lyckades dessutom pricka cirkeln vi gjort innan hoppet. Behöver jag säga att de andra hurrade? Jag är väldigt skicklig på det jag gör, och brukar öva med sådana där hopp du gjorde."


1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen att framhäva sig själv, att förminska andra. Bra exempel!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...