31 augusti 2012

163 000 besökare-försenad till fest-appkurs på folkuniversitetet

Idag trippade jag över den magiska siffran 163 000 besök sedan starten.

Det är jätteroligt att så många vill följa min färd i livet, och jag hoppas att ännu fler hakar på.

Idag har jag stått och jobbat i ösregn hela dagen, och är våt från topp till tå då jag äntligen får ta av mig.

Skjutsar Raz på fest, och inser när jag ska hämta honom att jag skjutsat dit honom EN TIMME för sent. Uj, uj...gissa om jag skämdes.
Som tur är blir Razzel inte sur.

När vi tittar på teve somnar de en efter en, och bärs till sina sängar.
Jag öppnar datorn för att betala räkningen till Folkuniversitetet.
Jag ska ju gå appkurs där, och kanske lyckas lära mig hur jag skapar en app till min nya ide´.
Ha, ha...nu blev du nyfiken va?
Jag berättar mer senare.

Nu ska jag skriva några räkningar till Peter företag Speed bygg & plåt
Därefter kan jag äntligen sätta tänderna i manuset igen. Ett manus som jag grötat i under lediga stunder idag. Du vet då jag åker från ett jobb till ett annat.

Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...