12 september 2012

Presenter-Mac word-Digitala affärsmodeller

Igår natt satt jag med webbkursen Digitala Affärsmodeller tills klockan två, och var ganska trött i morse.
Men det var bara att öppna ögonen, och stiga upp när klockan ringde.

Dagen har jag tillbringat med att tillverka ännu fler takplåtar, och solen var snäll idag med.
På lunchen åkte vi till svärmor och hennes karl som hade fixat en begagnad dator till Razmus. 

När vi hämtade barnen köpte vi nybakade bullar som vi smarrade på medan Peter kikade på ett jobb vi eventuellt ska ta. Ett nytt nummer av Mac word låg i mitt knä under tiden som jag försökte rodda tre ungars trötta kommentarer. Det gick vilt till kan jag berätta.

Väl hemkommen käkade vi resterna från igår, och sövde sedan barn.

Nu sover Peter, och jag...tänker redigera.

Kram på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...