17 december 2012

Snöslask-störningar-redigering och fundering

Inatt redigerade jag tills ögon föll ihop av sig själv vid två.
Peter låg och sov i soffan med glasögonen hängande på sned.
Som vanligt när jag är ensam gick det toppen med skriveriet.

Jag författade ihop ett nytt avsnitt i min filmmanusskrivarkurs som du får se efter klockan sex ikväll.
Om du undrar vad jag pratar om kan du kika in på länken och se de andra tretton lektionerna.
Undrar du något får du gärna höra av dig.

Tog kontakt med Telia angående den pissiga nätlinan och fick veta att de jobbar på problemet.

Nyss kom jag in från ett skottpass i hundgården. Det finns ju en viss risk att de kliver över stängslet när snön ligger så hög som den gör. Snön är tung och svår att få bort, men jag är envis.
Nu ligger katten och väntar på att jag ska sätta mig vid skrivbordet och hundarna har gosat ned sig i sängen. Allt är tyst.
Benjamin och de andra väntar.
Jag funderar på hur jag ska få fram allt jag vill berätta utan att tjata. Han har nämligen gett mig massor av material att jobba med den käre mannen. Charlie är inte bättre hon.

Ha en underbar dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...