6 maj 2013

Releasefest ikväll. Skrivande idag.

Morgonen har varit hektisk med besök på stora Ica och lämning av barn.
Det var ju bokrea och dvdrea och....ja du förstår va? Allt som allt brände jag 2000 pix på mat och annat. 
Nu sitter jag vid datorn med håret fullt av färgsmet. Det är det sista röda som ska täckas över. Efter det här tänker jag dissa att färga håret och njuta av det silvriga som tittar fram. Tanken är i alla fall det, men vem vet. Jag kanske längtar efter att bli rödtott igen och bryter överenskommelsen med mig själv.

Ikväll bär det iväg till stan igen. Releasefest för boken Solviken som jag tidigare gjort reklam för.
Återkommer med rapport från det.

Nu tänker jag dyka in i mitt manus igen.

Ha det gott. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...