25 september 2013

En början-451

Gården låg avsides som det stått i annonsen och jag såg snabbt att den behövde repareras både här och där, men eftersom det var läget jag var ute efter och inte skicket, bestämde jag mig för att köpa den oavsett hur mycket den skulle kosta. Nu fanns det bara ett stort problem - min man. Jag hade väl egentligen inte tänkt flytta, men när jag såg annonsen i morgontidningen drogs jag av något osynligt till bilen och åkte hit. bakom huset hittade Jag hittade en stor nästan ogenomtränglig skog bakom huset och när jag ställde mig framför huset såg jag över sjön till andra sidan. Det blev varmt i bröstet och tårarna strömmade utan att jag kunde stoppa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...