30 november 2013

Zabine dansade och sjöng medan Razmus sjöng-Fejmskolan Botkyrka

Igår var det premiär för Fejmskolan på Riksteatern. Peter fick den stora äran att se på medan jag och mamma satt hemma med Lilleman och tittade på underbara filmen Arthur och Minimojerna. Om du inte sett den, skynda dig att göra det.

När barnen kom hem berättade de att Zabine hade snubblat och Razmus...han hade petat sig i näsan på scenen. Ha, ha...han har ingen scenvana än.

Imorse väcktes vi av Lilleman som tröttnat på att sova och vägrade att låta sig sövas igen. Nu har vi ätit frukost och barnen spelar spel medan jag i vild förtvivlan letar efter bruksanvisningen till min kamera.
Det var alltför länge sedan jag använde den och jag minns inte hur man spelar in film på den. Hm...
Jag och mamma ska på konserten med barnen ikväll. De ska sjunga och dansa hela helgen.

Här kommer några bilder från gårdagen tagna av Peter.

Zabine står längst till vänster i blått och sjunger


 Här dansar hon


Här sjunger Raz. Han står i mitten.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...