8 december 2013

Zabines berättelse om rädsla

Den här berättelsen hittade jag (Anitha) i min dotters gömmor. Zabine är åtta år och har lika mycket, om inte mer fantasi än mig.


Jag känner en oro när jag ser spindlar och blir rädd och då får jag ont i magen och går därifrån. Och jag är redd för min skog på naten då får jag ont i magen. På dagen i min skog käns det som om någon följer efter mig. Då springer jag därifrån. Det låter som att jag hör något ljud som jag inte hör igentligen. Och nu käns det som någon stampar med foten när jag är ute med mina hundar. 
Jag tror att det kan vara våran hund Chicco för vi fick avliva han på söndan för att han fik kanser.

Skriven av Zabine Meijer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...