13 januari 2014

En början-544

Han mötte mina läppar med sina och höll mig hårt över axlarna. Det doftade stearin i rummet och jag var helt oförberedd när han började fingra på dragkedjan till mina byxor. "Jag vill ha dig", flämtade han och tryckte mig tätare mot sig. "Jag vill ha dig nu."
Jag tittade på väggen ovanför sängen och såg tre sminkade män som höll upp sina gitarrer. Deras skor var vita och höga. En bit bort stod tre ljus och fladdrade. Allt som allt var det säkert femton ljus i rummet.
Emanuel släppte mig abrupt och vände sig bort. "Du vill inte ha mig va? För att jag inte är som de där andra?"
"Andra?" sa jag och förstod inte alls vad han syftade på. "Varför säger du så?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...