20 februari 2011

En liten privat enkät bloggare emellan

Jag fick mig tillsänt ett litet formulär av frågor och svarade på dem.

TA UPP NÄRMASTE BOK, SLÅ UPP SIDAN 18, RAD 4. VAD STÅR DET DÄR:
Boken är I HUVUDET PÅ EN SERIEMÖRDARE
På rad 4, sidan 18 står det:
Filmer som Psycho, To catch a killer, När lammen tystnar, Han älskade dem alla….
VAD VAR DET SENASTE DU SÅG PÅ TV:
Filmen KRAMER MOT KRAMER som jag har i läxa för att lära mig hur ett drama är uppbyggt. Jag grät som vanligt…

BORTSETT FRÅN DATORN, VAD HÖR DU PÅ JUST NU:
Jag hör min kille slurpa kaffe, och på teven är det någon slags debatt. Surrandet av vår luftvärmepump nere i källaren fyller huset i varje vrå.

NÄR VAR DU SENAST UTOMHUS OCH VAD GJORDE DU DÅ?
Idag när jag hämtade några skottkärror ved för att fylla vedkistan inne i vardagsrummet.

VAD HAR DU PÅ DIG?
Dubbla ullstrumpor, fleecebyxor, fleecetröja.

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Kramer mot kramer

SKULLE DU ÖVERVÄGA ATT FLYTTA UTOMLANDS?
I förra veckan hade jag gladeligen gjort det när snön ute på vår väg nådde mig till midjan och det var omöjligt att ta mig från tomten med bilen. Då skrek jag av vanmakt och längtade bort.
Annars tänker jag inte så mycket på sådant. Jag älskar Sveriges alla växlingar och skulle säkert sakna det om jag flyttade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...