29 oktober 2011

Smakprov

Nu har jag anmält min bok PAPPERSSKÄRVOR till Smakprov
Länken kommer så fort de lagt ut den.


Ikväll har jag bakat en kladdkaka till killarna och ungarna, som försvann i ett moln av munnar. ha, ha...det var tydligen gott!

Medan grabbarna lade plåt på taket krattade jag ihop löven under träden och bäddade in mina älskade rosor.
Razzel och jag klippte sista äppelträdet som också är det största och absolut bästa av dem. Det var ordentligt halt på grenarna, och jag som är höjdrädd kände hur det hisnade i magen.
Peter tyckte det såg farligt ut och kom springande med stegen för att jag skulle slippa klättra ned.

2 kommentarer:

  1. Mmmm, kladdkaka!
    Lycka till inatt med skrivandet, själv tänker jag sova efter dagens intensivläsande.
    Kul att även du tyckte han (Jan-Erik) verkade trevlig, har själv bara kommunicerat med honom via nätet men det är min uppfattning med.
    Som du är jag inte någon jätteanhängare av fantasy men det finns guldkorn även i den genren.
    Umbria kräver mycket av en läsare och därför har det tagit nästan tre veckor att ta mig till slutpunkten. Visserligen har jag nog brutit av med tre-fyra mer lättsmälta böcker under tiden men nu när jag läst del ett måste jag ta mig igenom del två också, annars får jag inte riktigt kläm på slutet, svaren på gåtorna och se vart karaktärerna tar vägen!
    Kram och försök att landa på kudden några timmar i alla fall. :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad du jobbar med allt möjligt. Ofattbart att du hinner skriva.

    Låter kul med Smakprov.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...