25 december 2011

Publiceringsalternativ och stormvarning

Idag hittade jag ännu ett publiceringsalternativ på nätet.
Vad tror ni om det här?
Kan det vara något att anamma?

Jag har även hittat en rolig sajt där man kan få betalt för att skriva små mininoveller. Den heter http://nanoismer.se/

Julen gick galant, och det bjöds god mat och mycket trevligt sällskap. Barnen fick plättar, köttbullar och tunna revbenspjäll, något som jag också åt.
För första gången firade vår familj med syrrans och min kusin Rose-maries stora familj. 14 personer blev vi allt som allt.
Jag var proppmätt då vi lade oss vid tolv, trötta och varma.

Idag blir vi varnade för två stormar som skall dra över Sverige. Dagmar är nog den som mest gäller oss. Så nu funderar vi på om vi måste dra tidigare, eller stanna och vänta tills stormen bedarrat.
Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Min storadotter tipsade om nanoismer igår - måste nog kolla upp det där själv.
    Vi har haft en lugn, lekig och avslappnad dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har ingen aning faktiskt... vet bara att jag inte gillar Vulkan, eftersom så många blir utan pengar till förmån för företaget.

    Vi håller oss inomhus, vi.

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...