22 mars 2012

Det börjar lösa sig

Idag har jag skrivit ut manuset, och ska nu gå igenom det på papper för att hitta eventuella fel och var jag ska peta in två mycket bra kapitel.

Lärde mig hur man facebookar med filminslag och fotografier via mobilen. Spännande. Nu kommer ni snart att kunna höra min vackra stämma då jag läser upp min dagliga novell.


Ikväll har jag träffat mina skrivarvänner på Cafe Amy vid Fridhemsplan. Som alltid pratar vi om allt som har med skrivande att göra, och jag får erbjudande att ge ut min kommande självbiografi på ett förlag.
Dock ett litet sådant, så jag tackade för erbjudandet, och bad att få återkomma.

När jag sent omsider kom hem kollade Peter och jag alla plåtjobb som rasat in, för nu jäklar har det lossnat rejält, och eventuellt blir jag anställd av honom, och öppnar bokförlag.

Hi, hi...

Livet leker just nu.
Inatt ska jag skriva, och redigera.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...