5 april 2012

TEMA Kurir

Om du Ödet tar mitt hjärta och levererar det till han mannen jag alltid älskat och alltid kommer att älska
Tror du då att han lämnar sin fru, säger till barnen att de ses minst en gång i veckan, och att han alltid tänker på dem?
Tror du också att omgivningen kunde se lite vänligare på mig då jag hämtar honom i skolan där han jobbar, och att min älskades mor inte är så ovänlig i telefonen?
Min önskan är att du är min kurir, lägger orden så vackert att min älskade inte kan säga nej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...