4 augusti 2012

Blodvite och gråt

Idag har jag jobbat, och jagat barn om vartannat, men i det stora hela har det gått bra.
Sakta men säkert växer en ny hemsida fram, och jag lär mig successivt hur man beter sig för att få ljudfiler, och annat in på den.
Via Digitala affärsmodeller lär jag mig hur allt det där går till, och har en fantastisk möjlighet att fråga tre kvinnor som är proffs på det de gör.
Jag har idag kommit fram till hur jag lägger in plug-in:et soundcloud på sidan, och hur jag gör för att ändra en hel del saker.
På kvällen ramlade Zabine så illa med cykeln att hon blödde på ena knäet, och på ena armbågen. Nu har jag tvättat av noga, och lindat ett tjockt bandage om knäet. Armbågen var inte så illa däran. Men hon tjöt så högt att grannarna nog undrade vad som pågick hos oss.
Nu är ju frågan om Lillstinta kan simma på måndag. Jädrans otur att hon skulle ha så mycket fart i svängen.
Strax ska jag packa ihop internet och min nya hemsida för att ge mig in i en seriemördares hjärna.
Godnattkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...