16 augusti 2012

Höstliga känningar-manusskrivning

När jag går ut på verandan känner jag att det är lite kyligt. Nu har det ju inte varit några ljumma sommarvindar den här sommaren, men idag är det kallt ute. Om inte solen värmt så skulle jag satt på mig en fleecejacka.

Samtliga barn är uppsnurrade eftersom de ska till farmor, och vara där hela dagen.
Jag har ledigt från trädgårdsgörat, och ska in till stan på föredrag

Men först ska jag skriva på manuset.

Inatt blev det sent, mycket sent igen.
Funderar på var jag ska trycka boken, och hur. Via Pod eller trycka vanligt, det är frågan.

Ha det gott


4 kommentarer:

  1. Vi går ungefär i samma tankar du och jag just nu. Jag är på slutrakan med boken, pärmen är klar, frågan om var den ska tryckas är öppen men på gång :-)

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. För en gångs skull bor jag visst på rätt ställe.
    Här är det shorts/kjol och linne som gäller.
    Skönt med några sista fina sommardagar innan skolan drar igång.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu blev det varmt igen
    Snart min sköna är det dags att läsa min bok

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...