1 mars 2013

Redigering-gestaltning-hemkommande barn.

Gårdagen tillbringade jag med datorn med undantag av en kort sejour utomhus då jag och Lilleman busade i snön.
Peter jobbade på dagen och åkte till sin mamma för att hämta barnen på kvällen. Han tog med Lilleman så jag fick lugn och ro.
Jag tände kaminen och jobbade med manuset hela natten. Det gick super.
Gestaltningen satt som den skulle och vid nio droppade hela familjen in.

Nu på morgonen har vi grattat Zabine som fyller åtta år och städat av huset eftersom det kommer gäster ikväll.
Alldeles strax ska jag sätta mig i bilen för att tuta iväg till leksaksaffären där Zabine ska få välja vad hon vill ha i present. 

Återkommer ikväll till dig.

Ha en härlig dag 
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...