7 maj 2013

Mingel-Annika Estassy-Solviken-fotografier

Kvällen har jag tillbringat med skrivarvänner av alla de slag. Pratat, skrattat och delat tips och annat. Ätit snittar och druckit alkoholfri Cider.

Annika Estassy hade debutantfest och det var massor av trevliga människor där. Många som jag träffat via Facebook.



Kramar


Signering


Som vanligt träffade jag många av facebookvännerna. Här kommer några namn. Annchatrin Malmlöf, Susanne Boll, Sofia Hallberg, Anne-li Högberg, Nina Larsdotter, Jane More´n, Leffe Delo....och naturligtvis mitt skrivargäng, Eva Åkerlind, Pebbles Karlsson Ambrose, Lotta Holmström, Eva Rydinger Janson, Sandra Anell och naturligtvis Annika Estassy Love´n.

Har du sett vilka vackra blommor Annika fått förresten. Det doftade till och med av rosorna, vilket inte är alltför vanligt. Eftersom de snabbodlar rosorna brukar de inte lukta sådär förunderligt gott som trädgårdsrosorna gör.




Kika in på den HÄR länken så hittar du nästan hela skrivargänget


Det här fotografiet togs där. Det är Lotta, Jane More´n och jag. En fantastiskt fin bild. Eller hur? 
Bild: Med Jane och Anitha på Solviken-releasepartaj.




3 kommentarer:

  1. Det var så roligt att för första gången få träffa dig "på riktigt" och inte bara genom bloggvärlden :-)

    SvaraRadera
  2. Håller helt med. Ska du på Ann Ljungbergs mingel?

    SvaraRadera
  3. Nej, jag visste inte om det förrän nu när du skrev det och jag jobbar då. Synd!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...