11 september 2013

Time to go

Igår var det sista dagen på kursen och jag lärde mig massor på de timmarna. Kändes lite underligt att surfa på nätet medan Sofia Mirjamsdotter pratade, men jag googlade på det hon pratade om, bland annat en grodbild hon använde (en genomskinlig groda). Det visade sig att den var genmanipulerad och fanns i Kina. Vi fick oss ett gott skratt.
Igår lärde vi oss om Instagram som jag hittills dissat. Vi pratade även om Soundcloud som jag redan använder och många andra. Jag återkommer i kväll när barnen sussar för en närmare presentation av de olika sätten att göra marknadsföring.
Nu ska jag åka och städa ett stort företag och lär inte komma hem förrän vid sextiden.
Ha en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...