19 december 2010

Jag har fått en recension av min bok


Idag har jag fått min recension på pappersskärvor och snurrar runt på rosa moln högt ovanför trivialiteter som snö och förkylningar.
Ni hittar den här: blogg.passagen.se/krisim/
Jag fick fem poäng av fem möjliga och idel lovord. Det känns underbart att få bekräftelse på att det man skriver är bra. Nu hoppas jag att någon höjdare i något bokförlag slänger ett getöga i den och fastnar som min recensent gjorde.
Boken hittar ni här: www.ordochbok.se/visa_produkt.asp
Min egen hemsida hittar ni här: anithaostlund.se/
Just nu jobbar jag med två filmmanus, en bok och har en ide snurrande i huvudet på en ny bok.
Vilken tur att jag har en sådan förstående man. Han får sitta ensam framför teven många kvällar.
Tre änglar och tre mirakel som är min självbiografi om barnen skall skrivas om till en tjock bok där jag skriver ned allt som hände runtom mig då graviditeterna pågick.
Det blir ett tufft jullov.
Idag har vi varit insnöade och jag har skottat vår stora tomt tre gånger. Jag älskar snö, men nu får det vara nog. barnen ville till slut inte ens gå ut eftersom de sjönk ned i snön och försvann. Vi ringde till en bonde som skall komma och skotta ren vår väg imorgon klockan 5. Jag måste nog säga att det är urskönt att slippa ge sig ut på vägarna imorgon.

3 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...