21 februari 2011

Morgoninlägg 21 feb 2011

God morgon!
Måndag...med en hel veckas skrivande framför mig och en helg full av research och funderande.
Ett nytt vackert golv i vårt mycket slitna 70-talskök och tre barn som haft skojigt både ute och inne.

Idag är det skola för mig så efter att ha lämnat alla ungar på dagis och skola åkte jag försiktigt vidare till Subtopia för att sätta mig och skriva dagens skrivpuff.

Ute efter vägarna är det både halkigt och fullt av bilar som har bråttom.
Jag känner att bilen emellanåt glider iväg i kurvorna, och nästan kryper fram emellanåt.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...