24 juli 2011

Dagboksinlägg 24 juli - recensioner på G

Inatt skrev jag tills klockan 4, och tangenterna nästan brann.
Kapitel efter kapitel plonkades ned, och filmen jag har inom mig sattes på pränt.
Nu söker jag testläsare, och skall faktiskt fråga om min mamma som är en riktig bokslukare kan läsa manuset.

Imorse var jag lite pömsig klockan sju när Peter åkte iväg.

Nu skall jag borsta tänderna på barnen och fara iväg till Ica för att införskaffa fler av de vackra glasen vi hittade där förra gången. Hoppas nu bara att de inte tagit slut.
Zabine fick nagellack påmålat, och jag snyltade lite av henne. Det är inte alltför ofta som mina naglar blir så snygga. Det sitter för det mesta svart jord under dem.

Nu väntar jag med stor spänning på recensionerna av min novellsamling PAPPERSSKÄRVOR(klicka på fotot så kommer du till hemsidan där du kan läsa om den.)


Den är skickad till Mångmamma, Pennelina, och till My Myself and I
Några till har fått förfrågan, och svarat ja, men ännu inte fått boken.

Nu skall vi lätta och fara iväg innan det blir tokvarmt.
Ha en underbar dag
Kram

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...