18 juli 2011

Nyköpta böcker som lockar ögat

Sist jag var på Ica Maxi hittade jag de här tre böckerna.
Andreas Romans baksidestext tilltalade mig direkt, och framsidan gjorde mig mycket nyfiken på innehållet.
Sara Lövestams UDDA har länge tillhört min vill ha lista efter att jag sett hennes texter på sajten Kapitel1 där jag varit med från början, men just nu inte riktigt hinner besöka så ofta som jag vill.
Den tredje boken köpte jag enbart för att framsidan var så jäkla läcker. Den guldiga texten får mig att tro att den är exklusiv, och baksidestexten gör mig nyfiken.

Nu gäller det bara att få tiden att läsa. Något jag inte har tillstymmelse till just nu eftersom jag gräver, river och snickrar hela dagarna.


Ha en härlig dag

1 kommentar:

  1. Jag har läst mörkrädd och den är kanon. Jag ser inte vad den tredje boken heter?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...