17 augusti 2011

Inga barn=all tid är min

God morgon!
Idag har jag efter en allmänt stökig frukost lämnat in Hampuz till dagis, Zabine till fritis, och Razmus till fritis. 
På väg hem slår det mig att jag för första gången på hela sommaren inte har ett enda barn att ta hand om på några timmar.
Vilken fest! Åh vad jag skall göra massor av saker! Eller...
Underligt nog blir det ett stort vakuum när jag är ensam. Nåväl, snickarna borrar, hamrar och spelar hög musik, men ändå.

Nu skall jag skriva en skrivpuff, och sedan gå på manuset.
Nästa vecka kan jag skriva hela dagarna. Det är LYX.

1 kommentar:

  1. Jag har några dagar kvar innan åtminstone 15 timmar dagtid i veckan är MINA!
    Ser fram emot den lyxen att inte behöva känna mig så splittrad.
    Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...