3 oktober 2011

Jag har fått ännu en kanonrecension av min bok PAPPERSSKÄRVOR

Idag fick jag ännu en sådan där fin recension av min bok PAPPERSSKÄRVOR, och rodnade då jag läste den.
Läs själv på fjortonåriga Izabelle Lindbergs blogg 

Hon kommer även att ingå i det testläsarteam jag tänkte använda för min nya bok Hat och en gnutta kärlek.

När jag får så här fina recensioner (och det har varit många nu) då känner jag att hjärta bultar extra fort, och blir ännu mer säker på att den här knöggliga banan till att bli författare är värd vartenda blåmärke.
Emellanåt har jag mina tvivel, jodå...då undrar jag om det kanske är bättre att strunta i allt detta vändande av ord, och pysslet med att redigera texten om och om igen tills jag är så less på den att jag inte vill höra ett enda litet knyst om den.

Men känslan då jag håller boken i handen är exakt lika underbar varje gång, och jag tror att andra författare tycker likadant.

Nu skall jag dyka in i Ivar Hamarsmans värld på Fårö, och skapa ett filmmanus som slår världen med häpnad :)

P.s Om du vill se alla recensionerna jag fått hittar du dem på sidan PAPPERSSKÄRVOR

Kika in på min HEMSIDA så kan du läsa många andra skapelser av mig.

1 kommentar:

  1. Ler stort och varmt åt att du får lite uppskattning för dina fina "ordsnickerier".
    Det är dig väl unt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...