31 december 2011

TEMA Utmärkelse

Under året som gått har jag fått ett antal utmärkelser från olika bloggare, och även delat ut. Men den bästa av alla är nog den som kommer från barnen nästan varje dag.
De orden värmer mig från tårna till översta delen av huvudet, och hela mitt inre.
"Jag älskar dig mamma, mest av allt på hela jorden. Du är den bästa mamman av alla."



För mina små är världen lite snäv just nu, men växer för varje år. Hela jorden finns bara som ord ännu, inte i deras realitet, men det är min övertygelse att samtliga ungar korsat jorden om en tio, femton år sådär.
I dag är avstånden kortare än när jag var liten, men som tur är, är det ingen omöjlighet att få in sin älskling via satellit i rutan på mobilen eller datorn, om de nu beslutar sig att resa bort eller kanske till och med bosätta sig utomlands.
I värsta fall flyttar vi väl efter.

Ha en underbar Nyårsafton


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...