4 februari 2012

Thorsten Flink ägde scenen

Oj, oj, oj vilken rysare han var den käre Thorsten Flink. Jag rös när han sjöng, och förflyttades snabbt till ungdomen då Ebba Grön snurrade på min stereo.
Rösten börjar långt nere i tårna och ändar ut i skallen någonstans.
Det är väl inte en låt att tävla med utomlands, men den är jäkligt bra.

Nu har vi ändrat kanal och tittar på uppsvällda biceps som slåss mot andra lite mindre. Tuffa killar och tjejer tycker jag, men tittar sådär halvintresserat. Det är ungarna som bestämmer kanal tills klockan slår nio.

Lilleman slocknade efter maten, och hundarna har spridit ut sig i soffan.

Återstår att se om jag hinner skriva på manuset. Somnar familjen piper jag in i mitt krypin och jobbar.

3 kommentarer:

  1. Jag rös oxå av att höra o se Torsten Flinck, såå bra.

    SvaraRadera
  2. Han är och förblir ett äckel. Hur kan ni hylla honom?

    SvaraRadera
  3. Tänker man så ligger många artister illa till Annika. Ett exempel är Tom Jones, tjuren från Bronx, som ligger med kvinnor både åt höger och vänster men är gift.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...