4 mars 2012

Jag var med på teve igår-vildmarksmässa med barnen

God morgon
Inatt skrev jag på manuset samtidigt som Peter tittade på film på tv.

Mitt i natten ändrar han kanal, och jag känner igen rösten på en man som pratar.
Det är från dokumentären Polisskolan som spelades in tidigt nittio-tal.
Jag var 24 år och relativt nyinflyttad i Stockholm, och sökte som polisaspirant. 
Tänk dig nu en tjej som är enormt blyg inuti, men med kaxig attityd och utseende så har du fångat mig.
Kika in på svt play och gissa vem som är jag. Ledtråd: Vita slingor

Vi lade oss inte förrän fyra i morse, och redan klockan sju väcktes jag av valpen som absolut ville ut.

Nu har jag startat en brasa i kaminen och barnen tittar på tv.

Nu skall jag visa dem hur mamma såg ut 1991, och se vad de tycker.

Lite senare idag åker vi iväg på Vildmarksmässan och härjar runt, men först skall Peter jobba lite, och jag med.
Ha en härlig söndag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...