3 mars 2012

Dag med bästis-prat-prat-prat

God kväll
Fredag natt skrev jag tills klockan två och fick ihop massor.

Idag kom min bästa vän Susanna och hälsade på, och vi pratade hela dagen.
Det är sällan jag är så social, och när jag körde henne till pendeltåget på kvällen var vi nog lika trötta båda två.

Vi pratade om det övernaturliga, varför folk blir mördare, vad som döljs bakom dörrarna på husen/lägenheterna, otrogna män, vådan av att vara rak på sak, kärringtjafs, vart man tar vägen som snart 50-åring om man vill dansa, minnen från förr, gråa hår, och en massa annat.
Vi hann även med en skogspromenad med hundarna och lite utelek med ungarna.

När jag kom hem hade Hampuz somnat i bilstolen, så jag fick bära in honom. 
Utanför huset mötte katten oss, och hundarna skällde som galningar.

Peter kom hem och vi fixade kvällsmat framför Gladiatorerna.

Det var väl i princip min dag.

Nu skall vi ha myskväll med ungarna, sedan smiter jag iväg som vanligt.
Ha en härlig kväll.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...