23 maj 2012

Nya vyer-redigering-bannerkostnad

Inatt somnade jag över tangenterna igen.

Peter tog barnen i morse och jag skulle redigera...ha, ha...trodde jag ja.
På mejlen dimper ett jobberbjudande upp som jag måste se för att kunna offertera.
Så in i bilen och iväg till Tullinge for jag med Peter i släptåg.

Efter att jag skrivit offerten vid parkeringen utanför Ica for jag snabbt hemåt, skrev dagens skrivpuff, kollade facebook och startade redigeringen av manuset.
Nu är jag på sidan 75, och har bara...en sisådär 200 sidor kvar.

Har fått förfrågan om att ha en banner från ett annat företag på min blogg, och klurar på rimlig betalning. har du tips? Hojta gärna.

Mors på några timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...