26 juni 2012

En tung dag som lättas upp med en kurs i Digitala affärsmodeller

Den här dagen har varit urusel
Som jag skrev förut vaknade jag med blodtrycksfall, och ställde till det rejält med vårt dagsschema.
Rubbet brast.

Peter stackaren fick göra allt, inklusive skjutsa Zabine till fritis och Razmus till Sportcampen. Lilleman fick vara hemma eftersom Peter inte hann in till dagis med honom.

Dagen tillbringade jag i soffan, svärande över min skitkropp som vägrade samarbeta.
Orsaken? Ja du något så fånigt som att jag inte rört mig tillräckligt. Jag har haft det så sedan jag var ung.
Är jag för stilla stannar även blodet med följd att det svartnar för ögonen och jag svimmar.

Gårdagen tillbringade ju vi i bilen, och ja...så gick det som det gick.

Mitt på dagen släpade jag mig ur soffan och tvingade mig ut på promenad med hundarna. Allt gungade.
Men, men...jag och Lilleman gick några kilometer i vått gräs, och samlade fästingar, blommor och andra växter på vägen genom snåren.

Inte förrän på eftermiddagen kände jag mig något sånär kurant igen, och Peter hade ringt hundrasjuttioelva gånger eftersom han var orolig för mig.

Jag fick ett mejl från en potentiell kund och bestämde träff på måndag.
Ute vräkte regnet ned, ömsom strilade.

Nu har jag vaknat till liv igen, och ska kika på kursen Digitala affärsmodeller

Godkväll

2 kommentarer:

  1. Usch då! Krya på dig! Jag var också sugen på samma kurs, men får ta den senare.

    //Siv-Britt

    SvaraRadera
  2. Du måste vara rädd om dig!
    Kram vännen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...