26 juni 2012

Slagsida

Idag vaknade jag med yrsel.
Det tog inte många sekunder att inse att det var blodtrycksfall.
Egentligen så vet jag mycket väl att min kropp kräver daglig motion för att fungera tillfredsställande, och att jag blir spysjuk då jag tillbringar dagarna i stiltje.
Ingen bra sits då man är författare, eller omkringåkande hantverkare som vi var igår.

Peter fick rodda barn, hundar och allt annat medan jag låg i soffan.

Jag låg flera timmar innan huvudet gick med på att resas från kudden.

Nu har klockan slagit tolv och ändå fungerar kroppen uselt.
Åh vad arg jag blir...
Skrivandet får vänta tills imorgon, för yrseln gör så att bokstäverna snurrar runt, runt.

Återkommer då det lugnat sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...