30 januari 2013

Full fart igen då

Idag har jag skrivit fakturor, rensat bland inköpta tidningar, svarat på mejl och gjort i ordning nya pärmar till 2013.
Tanken var att jag skulle redigera på eftermiddagen, men disken stod upp till överskåpet och jag visste att Peter skulle bli sur...

Kvällspasset har gått åt till att klippa Peter och jobba med datorn igen. Januari är tuff som egenföretagare. Jag har dessutom två företag att fixa pappersarbetet till, mitt och Peters. Men jag tar bra betalt, ha, ha.

I morgon ska Zabine till sjukhuset med ögonen och jag måste köra de andra till skola och dagis.
Som tur är så har snön smält undan en hel del. Det är inte lika jobbigt att få iväg bilen. Ändå föredrar jag kylan. Det här blasket förstör både skor och humör.

Nä nu ska jag återvända till jobbandet.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...