15 januari 2013

Pantertant-dags för tatuering igen.


Nu har vi fått teckningen av vår tatuerare och står i valet och kvalet om den ska vara svart/grå eller färgad. Jag gillar den som kommer först här. Vad tycker du? Kolla in tänderna och tungan.
Sååå fint gjord. Teckningen Elin på Tumba tattoo ritade hittar du längre ner.




black, panther, tattoos, pictures, design, arms

Den här har jag redan, men min tatuerare Elin ska få förstärka min. Lägga till lite färg och göra tänderna vassare plus vitare. Men det gör jag nästa gång, inte nu.


panter-tattoo

Min nya ser ut så här: Peter har den med mitt namn, jag den andra. När vi står arm mot arm bildar pantrarnas svansar ett hjärta. Så på torsdag kommer jag att sitta i stolen några timmar.




Kolla in tatueringen. Den är ett konstverk 




 

Your Morning Adorable Black Panther Cubs Mug For The Camera At Berlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...