22 januari 2013

RaZaHa förlag-hostiga barn-nya hemsidor

Idag har jag jobbat hela dagen med att försöka få ihop en shysst hemsida till mitt nya projekt RaZaHa förlag där jag presenterar min böcker och så småningom hoppas kunna presentera nya e-böcker, både barnböcker och fackböcker inom skrivande och filmmanusskrivande.
Än så länge ligger sidan dold, men snart, snart bjuder jag in dig.
I framtiden är det tänkt att jag ska ge ut andra författares böcker, men än så länge ligger jag lågt.

Hela familjen är hemma och barnen hostar ikapp med Peter. Men det märks att de inte är så sjuka längre. Rastlöst driver de från den ena till den andra delen av huset, busar med varandra och hundarna om vartannat.

Tyvärr verkar det som om jag också åker på eländet. Halsen värker och öronen börjar göra sig påminda.

Nåja, det återstår att se hur det går med den saken. Time will tell

Peter sitter med Razmus och pluggar. Han är både hes och hostig men försöker ändå hjälpa Raz som inte alls har någon lust att göra någonting alls. Jo, spela. Det vill han jämt.

Vi har försökt ringa till Telia hela dagen, men bara mötts av en upptagetsignal. Det är synd att det inte finns något alternativ till dem. Här ute finns det inga andra som fungerar ännu.

Nu ikväll ska jag ta mig an att fixa till min hemsida. Eftersom jag bytt efternamn, eller rättare sagt fått ett till måste jag ändra alltihop.

Ha en bra kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...