25 mars 2013

Facebook, blogg och hemsida, behövs det?

Jag har varit inne på nätet i snart två dygn. Anledningen till det är att jag byggt upp det sociala nätet till Peter. Numer har han blogg, en facebooksida och en hemsida för sitt företag. Det har varit stökigt eftersom vi bara ha mobilt internet och jag har packat in massor av fotografier.
Om du blir nyfiken och undrar vad en plåtslagare sysslar med kan du kika in på Peters hemsida.

Annars slåss jag med en envis snuva och laddar för helgen då vi ska ta av tegel på en sommarstuga på 130 kvadrat. Ett rent slitgöra alltså.

Idag har jag kört de två äldsta barnen till skolan och Lilleman som också snorar är hemma med mig.

Mitt mål idag är att skriva på manuset, men jag har också ett eller flera inlägg om att skriva för barn på g. Ligger lite efter med dem eftersom jag sprungit på kurser och konferenser.

Ha en underbar dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...