5 maj 2013

Nattuggla-solviken

Inatt satt jag där igen. På min stol och jobbade. Tills sent. Så sent att det nästan var dags att kliva upp och äta frukost.
Ändå vaknade jag tidigt som om jag hade en väckarklocka inbyggd i hjärnan.
Nu har vi ätit frukost och laddar för att gå ut och fortsätta med träden. Igår hann jag med två, idag hoppas jag ta resten.
Det är gamla träd. Säkert från femtiotalet. Och inga goda äpplen ger de. Men de är fina.

Inatt gick jag igenom bokföringen till våra företag. Inte roligt alls men nödvändigt. Nästa vecka drar min trädgårdssäsong igång och jag tänkte fara runt och klistra upp reklam för mina tjänster i eftermiddag.
På måndag är det dags för releaseparty igen. Den här gången är det min skrivkamrat Annica Estassy Love´ns tur. Hennes Solviken är en riktig feelgoodbok. Det ska bli jättespännande att läsa den.
Solviken

Nu sliter Peter i mig och vill att jag skall klippa honom. Bäst att lyda. Ha, ha...

Ha en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...