17 juli 2013

En början-386

Det var inte det att jag var ogin. Oh nej, inte alls. tanken var att de skulle ärva pengarna när jag gått bort och att jag skulle förvalta de blodbesudlade sedlarna tills de var färdiga att ta över. Leif hade påpekat att han och Maria behövde en ny bil. Varje måndag dök han upp på min parkering och lämnade över en bukett rosa rosor. Och jag som hatar den färgen. Ändå höll jag god min och tackade.
De andra släktingarna var inte lika mycket på mig. Istället höll de sig i utkanten, väntande som gamar på sitt byte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...