31 augusti 2013

Erotisk novell-13

"Ta av dig kläderna röt Anna och slog med piskan över Davids lår. Hon såg att röda ränder bildades och tvekade några sekunder innan nästa slag ven genom luften.


David log åt hennes tvekan. Svedan fick honom att tända, hade alltid gjort. Ju mer smärta desto mer åtrå. Då hade det varit andra kvinnor, inte Anna. 

Anna drog av sig klänningen gjord av blanksvart siden och blottade könet. Hon tvinnade ut flätorna och lutade sig bakåt för att skaka ut håret. En rysning brände i nacken och gled nedåt, kota för kota, fastnade kvillrande på benet som svanskotan lutar mot och rann vidare nedåt. Hon ville se honom lida, men ändå inte. Fattade inte var all råhet funnits förr. Vad har han gjort med mig? tänkte hon och lutade sig framåt, vände honom och gled med tungan över den brunbrända huden.

David hade svårt att andas. Ville ta ett hårt tag i det svarta håret och tvinga henne att rida honom. Ha de kraftiga låren lindade runt sig och känna doften av henne. Se henne tvingas över kanten, hänge sig totalt.

Anna klarade det inte längre. Spänningen krävde sitt. Hon ville ha hans bröst mot sitt, krypa in i famnen och omslutas av doften från aftershaven. De skulle inte ha gjort så här. Allt var hennes fel. En fantasi som David ville uppfylla. På hennes villkor. "Jag..." stammade hon och lade piskan på golvet. 

David hörde hennes andhämtning, kände tårarna mot ryggen och kunde inte bestämma sig om han var besviken över utvecklingen eller lättad. Det hela var som en underlig dröm, och det var väl precis vad det var, hennes dröm. Erektionen gav med sig och darrningarna stoppade. När hon knöt upp repen runt handlederna skakade han dem för att få fart på blodcirkulationen och smekte hennes kinder. Kyssen var först trevande, tungor möttes, svepte runt och smakade, tänder bet, först lätt sedan hårdare.

Hon sveptes med igen. Lade sig bakom honom och följde hans kroppslinje med ett finger. "Förlåt, det var dumt, blev fel. Fantasier ska nog stanna vid det. Men jag fattar inte hur jag kunde göra som jag gjorde i drömmen. Repen lyste som om de var levande och jag ville bara ha mer. Såra, slita huden i småbitar med piskan. Jag är inte sådan. Inte nu, inte förr. Älska med mig David. Visa hur man gör. Visa mig hur kärlek är."

David vände sig om och tog hennes ansikte mellan händerna. "Min lilla Panter. Du är som antik porslin. Går sönder alltför lätt. Jag gillade det. Litegrand, inte mycket, men...jag gillade det. Njöt till och med. Kände inte repet som skar in förrän efteråt. Lägg dig tätt intill mig. Huvudet på min arm. Sådär, blunda nu och låt mig ta befälet."

Anna blundade. Drog in luft genom näsan och sköt ut den genom munnen. Kände hur känslan av välbehag intog hela hennes kropp. Täcket var neddraget till fötterna och genom fönstret såg hon fullmånen.

David drog sig från henne och sträckte sig mot piskan. Tog sats och slog med yttersta spetsen på lädret.
"Aj! Vad tar du dig till?"sa Anna och satte handen på stället han slagit och blängde ilsket mot honom. "Det gör ont."
"Vet jag väl", sa David och hämtade fjädern han gömt i sängbordet. "Lägg dig."
När hon lagt sig till rätta igen svepte han lätt över huden med fjädern och pussade henne i nacken, drog lekfullt med pekfingret längs ryggraden och gjorde en cirkel vid springans början. "Har du gjort alfabetet någon gång?" sa han och öppnade upp hennes ben. "Det här är A", fortsatte han och fladdrade med tungan över hennes kön. "Och det här...är B."
"Alfabetet", viskade hon och drog ett djupt andetag. "Det...det har jag aldrig gjort förut." 
"Ska jag fortsätta", viskade han och drog med handen över knävecket. "Du är så len gumman. Som en nyfödd baby."

Anna nickade. "Fortsätt, sluta inte. Fortsätt snälla." Det virvlade runt små dunbollar i magen och huvudet som studsade mot kanterna i evighet. Hjärnan brann. Han får inte sluta, tänkte hon och tog tag i hans axlar, pressade honom mot underlivet. "Mer, ge mig mer."

David log och fortsatte. "Det här är C, och det här...är D som i David."

Anna skakade som av frossa. Tänderna slog hårt mot varandra i stackato. Svetten rann över pannan och ned över öronsnibbarna. När hon drog med tungan över läpparna smakade det salt. "D som i David", mumlade hon och tryckte honom mot underlivet igen.

Han njöt av att pressa henne högre upp, ligga precis på kanten, vibrerande och törstig på honom. "E", viskade han och drog ett långt och tre korta streck med tungspetsen. Hon smakar liv och sol, tänkte han och reste sig upp på knä.

Det blev kyligt när han reste sig, tänkte Anna och drog över sig täcket när han stoppade henne med en handrörelse. Hon blundade igen och tänkte intensivt på bokstaven F. Så hårt att hon såg den framför sig.

Jag kan inte längre. Vill tränga in i hennes härliga kropp och fylla varenda vrå med mig själv, tänkte han och log när han hörde henne viska bokstaven som är på tur. David drog henne mot sig, så nära att ollonet låg precis i öppningen. En röd ros av hud mötte honom. Anna böjde sig i en båge och stötte underlivet mot honom, gungade fram och tillbaka. Jag kan inte vänta längre, tänkte han och försökte drar sig tillbaka, men stoppades av Anna.
"Jag...vill...ha...dig", säger hon med hög röst. "Nu." Med klolika händer drog Anna honom mot sig och gled ned över hans organ. Höll honom fast. Klöste revor över ryggslutet.

David såg hennes ögon lysa upp som om de hade en lampa i sig. Ett leende flög över de rosa läpparna och kroppen riste till, sedan var det slut. Hon försvann under honom, krympte och sjönk ned i madrassen. Han hörde hennes andhämtning - korta, snabba tag.

"Tack vännen", mumlade Anna och såg en massa stjärnor och planeter snurra runt huvudet. "Så fucking jävla skönt. Du är lika fantastisk som när vi möttes. Älskar dig."

David log när han tänkte på vad grabbarna på hockeyn skulle säga imorgon. 

1 kommentar:

  1. Spännande läsning, googlade på erotiska noveller och hittade din sida, vem är jag då en man på 59år, gillar både välskrivna texter och estetiska bilder på kvinnor. Vad tycker du om rollspel?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...