6 juni 2015

En början-902

"Kom och lägg dig vid mina fötter", sa Jaqline och drog av gummisnodden från flätan medan hon hade fulls sjå att inte skratta. Masken som satt för ansiktet kliade och hon hade blivit hes av att förställa rösten. Hon lutade sig ner efter piskan och slog lätt med den på hans länd.
"Aj", skrek han och ryckte till. "Det där gjorde ont. När får jag komma loss", fortsatte han och drog i repen som satt fast i sänggaveln och runt hans handleder. "Jag får sår av de här."
"Tyst", sa Jaqline och satte sig över honom. "Nu ska du få vara med om något du aldrig gjort förut."
Hon funderade på om hon skulle klä av sig, men beslöt att inte göra det. Istället band hon fast hans fötter i sängstolparna. 
Hon steg av honom och tog av sig den svarta lackdräkten, löste upp knutarna runt hans handleder och suckade. "Det här är tråkigt. Det ger mig absolut ingenting."
"Men gumman, vi var ju överens om att försöka få fart på sexet. Jag tyckte du var underbar som fröken Domino och skulle gärna fått mer av den varan."
"Det är just det. Vi är alldeles för olika du och jag. Det bästa jag vet är att sitta framför brasan med en filt över axlarna och en bra bok i handen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

#ÖstergårnMyskje Första skoldagen med utmattningssyndrom igen

Första skoldagen idag. Slängde ut hästar och hundar tidigt och la in 11-maten i timerhagen som nästan snöat igen. Peter skjutsade oss och Ha...